niedziela, 28 grudnia 2014

Ania i... FUTRO?! #4/5

Cześć!
 W KOŃCU! Sesja z Anią, planowana od tygodni, na odbyła się na zupełnym spontanie haha

 -- LUUUUUŚKAA! <3















 -------- (Wersja Ani)
 ---- ULUBIENIEC! :* <3


 -------------- (Moja wersja )

--(moja wersja :D)

 ---- (wersja Ani)


------ "Zawsze znajdzie się ktoś, kto popsuje Ci zdjęcie" Hhahahha :D


Tak wgl, to zapomniałam dodać, że sesja była wykonywana NOWYM OBIEKTYWEM!
Moją SIGMĘ WSPANIAŁĄ (hahaha) dostałam od Mikołaja,  :( :) :D :') *płaczę ze szczęścia*
 ---- Sigma 18- 125 mm <3

 --- I niżej jakieś pstryki, z 'testu' hah












Dzięki za uwagę! :*

6 komentarzy:

  1. śliczne zdjęcia jak zawsze *o* Masz fotogeniczną modelke :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki! Jak najbardziej! Jest stworzona do modelingu xd hahahhahahahaahhahaha

    OdpowiedzUsuń
  3. kochane, PIEKNE, najlepsze! <3
    Piękna modelka i fotograf :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne zdjęcia! Aniu! zazdroszcze urody! idź do TOP MODEL bo tylko z urody polek Polska może być dumna ! :D a Ty serio co zdjęcie to piękniejsza! ( pewnie to zasługa fotografa :D ) a fotograf nasz kochany jest rewelacyjny! peeeewnie długa lista oczekiwania aby wbić się na sesje z Kajetanem ;c ale mam nadzieje że zrobi wyjątek dla kochanej kuzynki z końca świata i zaszczycisz mnie sesją jak przyjade na wiosne hmm? (mam nadzieje!) pozdrawiam! i tęsknie ! :* Iza ps. niemoge sie napatrzeć na zdjęcia! są śliczne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Pewnie to zasługa fotografa" Ooooo! Kocham Cię! :*

      Dla Ciebie ZAWSZE jest czas! Czekamy i tęsknimy, WSZYSCY! Przyjeżdżaj jak najszybciej! :*

      Usuń