sobota, 6 września 2014

Zachód słońca

HEJKA NAKLEJKA!

 Witam Was na moim blogu (a czyim?) Dobra, nieważne :P

  Mam dla Was kilka informacji :)
   Mianowicie: Nowa ankietka:
 -- Wiecie, dodawałabym tam zapowiedzi sesji, pytania o czym chcecie kolejny post itd :)
     Czekam na głosy!



   I... to tyle z ogłoszeń, haha :D
Straaaasznie się rozleniwiłam w tym roku szkolnym jeśli chodzi o bloga, ale zdjęć mam MASĘ!




W piątek, gdy wracałam z Kościoła zastałam cudown zachód słońca! Więc przyspieszyłam, dojechałam do domu, chwyciłam za aparat i pojechałam ile sił w nogach w miejsca, które podziwiałam podczas jazdy do domu, i tylko błagałam "Oby światło było takie jak wtedy..." Haha, coraz częściej mi się zdarza, że ża,łuję, iż w tym danym momencie nie mam przy spbie aparatu... Też tak macie? :)

 -- TAAK cudownie!







 -- Duży ten pająk, nie?
 -- O tą perspektywę obawiałam się najbardziej, w sensie, że nie zdążę tego uchwycić.. I w sumie nie wyszło tak, jak oczekiwałam..




Pamiętajcie o ankiecie! :)

2 komentarze: