wtorek, 12 sierpnia 2014

Księżyc, zachód słońca, konie! Czyli mieszanka wakacyjna :D

Hej!
 Po tytule pewnie wiecie, o czym będzie dzisiejszy post, taaak.  I dajcie znać, czy lubicie mieszanki!



 -- Kto poznaje tą Panienkę?




 -- TAAAKI piękny zachód słońca!

 -- Z nieznanych przyczyn, lubię to zdjęcie :)



 -- Nie umiem fotografować księżyca :'(
 -- Najjaśniejszy księżyc w roku.
     Jak słońce, normalnie xD
-- I Miloord! :)                                                                                                                  
 -- Natalka!

 -- Jak mnie odwiedziła, to sobie poprzerabiała :)

- Ja chcę na konie! :c

7 komentarzy:

  1. Więcej mieszanek ! :D Super post, dodawaj częściej! :* Pozderki

    OdpowiedzUsuń
  2. eej, jak to możliwe że oglądając wcześniej zdjęcia nie widziałam zdjęć Natalii? <3
    zdjęcia piękne! Jak wrócę od wuujka to chce z Tobą na seesje <33

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo wczoraj je dodałam, bo dopiero wtedy dostałam pozwolenie na udostępnienie ich :P

      Spoczi, czeekam <3

      Usuń