środa, 6 sierpnia 2014

Konie #3 i.. Julita!

Hej!
W tym tyg. jeżdżę na półkolonie (oczywiście do stajni) no, z aparatem :D
 Poznałam sporo fajnych ludzi i.. nową modelkę - Julitę!
 -- BATUMI!
 -- Julita robiła :D
 -- I to też :D
--- I.... Julita!
 -- "A co tam! Znowu mnie wyczyszczą.."
 -- "Koniuu! Zobacz! Mam dla Ciebie bukiecik, może przyjdziesz?"
 -- "No, skoro masz bukiet, to przyjdęę, co tam.."






 -- Uwielbiam!




 -- Mniam, mniam; koniczynka!


 -- Oczy *_*

-- Milord!





I dla mojego wytrwałego czytelnika: położenie mostu :)




 Lubicie zdjęcia koni i Julity? Chcecie ich więcej?

2 komentarze:

  1. Dzięki za oznaczenie mostu. Muszę się tam kiedyś przejechać i zobaczyć go na żywo (może Cię tam spotkam?).
    A co do pytania czy "lubimy zdjęcia koni i Julity": ja zdecydowanie wolę zdjęcia z "Agatą":)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma sprawy, jeżeli moja kochana i niezawodna modelka się zgodzi, to nie ma sprawy!

      Już niedługo nowa modelka, ale jeszcze jej nie zdradzę! :D

      Usuń