sobota, 23 sierpnia 2014

Ania #1

Hi!
 Po tytule możecie wiedzieć (jak zwyklee) o czym jest dzisiejszy post. Tak, o Ani :)
  Mam nową modelkę, (z którą jestem już umówiona na kolejną sesję ^^) Anię :)


   I.. *klaśnięcie*

 TAMTARATAMTAMTAAAAAAAAAAM! - zdjęcia.







 -- Przygotowania..






 -- ĄĘ..
 -- Oryginał.
 - ^^
 -- Taki tam, WYBIEG MODY.
 -- Tofik!
 -- Patrząc na to zdjęcie przypominają mi się "początki" ( o ile tak to można nazwać, bo jeszcze one trwają, chyba) przygody z aparatem, kiedy nie potrafiłam nawet wyostrzyć takiego dmuchawca :D


 -- Ania lata!






-- Chyba mój ulubieniec :3 ( w sensie, zdjęcie :))


-- No, to mam dwóch ulubieńców :D

4 komentarze:

  1. Ooo ślicznie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję w imieniu swoim i Ani, haha :D

      Usuń
  2. Skąd ty bierzesz te modelki? Co jedna to ładniejsza. A ja wciąż czekam na kolejną sesję z Agatą i nie mogę sie doczekać...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A no, takie mam ładne koleżanki ^^
      Spokojnie, spokojnie... Najprawdopodobniej jutro się z Agatą spotykamy i idziemy na zdjęcia! :)

      Usuń