wtorek, 1 lipca 2014

Tama?

Hej!
 Wiem, "KAJA, ALE PRZECIEŻ DOPIERO CO BYŁ NOWY POST!".
 Ale przychodzę z wiadomością, iż jest NOWY WYGLĄD! (jakby nikt jeszcze nie zauważył..)

  Stworzyła go dla mnie niezastąpiona Ewelina, której nawet nie wiem jak podziękować!

   I sądzę, że poprostu "oddam" a raczej zadedykuję jej ten post :)
    Więc, Effcia (wiem,że tego nienawidzisz ^^) ten post jest dla Ciebie :>

           Wyszłam z domu, aby zrobić jedno zdjęcie..
             Chyba już wiecie jak to się skończyło...

                Dążyłam do wykonania zdjęcia. Coś w tym stylu:




Zdjęcie wyżej pochodzi z mojego nowego poradnika ^^ ^^
 -- Tssa... Wyszło mi tak ://

 -- Tak swoją drogą, to ja panicznie boję się ciem.
      Widzisz Effcia, jak się dla Ciebie poświęciłam?







 -- Nie wiedziałam, jak oddać piękno tego drzewa na zdjęciu..








 - Aha, no i pozdrawiam Adriana :D

















         No i jak Wam się podoba nowy wygląd?

                    Na samej górze, po prawej stronie macie ankietę, moglibyście kliknąć tam odpowiedni przycisk?  
                         Z góry dziękuję <3

                          A wolicie jak zdjęcia są bardzo duże, jak w tym poście, czy średnie, jak w poprzednich?


        Dobra, kończę.
           Jeszcze raz Ci bardzo dziękuję, Ewelina!

                     Do zobaczenia, papa!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz