wtorek, 24 czerwca 2014

Jedna sesja, 2 aparaty #1

Hello
  Wczoraj byłam z Agatą (♥) na zdjęciach.
    Na początku z moim aparatem, potem z taty :)
            Zrobiłam sporo zdj, więc postanowiłam ten post podzielić na 2 części (kolejna już wkrótce!)
   No i jestem też z Agą umówiona w piątek na zdj, bo jej się bardzo podobało :D

      +I tak przedpremierowo: 7.06 ; sesja z Eweliną! :)


Zaczynamy!

 -- Widzicie? Uchwycone w czasie spadania..
 -- I to, jest najlepsze.

 - To też w 'powietrzu' :)
 -- No, i to :D

 - Kazała mi -,-


 I to w normalnych kolorach, ale nie udane. Kwiaty miały być wyostrzone, modelka nie.

Zdj niżej, jest chyba lepsze, ale mój cień..

 -- Ups!

 -- Skok!






Koniec na dzisiaj.


Zapraszam do kolejnych postów!
Pozdrawiam, do zobaczenia! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz