poniedziałek, 30 czerwca 2014

Agata i..... most? #3

Cześć, czołem!
 Więc tak..
  W końcu poczułam te długo wyczekiwane WAKACJE!
  A Wy?

   Dobra, dobra. W Piątek, od razu po zakończeniu roku szkolnego w szkole i kościele, oczywiście wróciłam do domu, i przygotowałam rzeczy na piknik.  (Moja średnia: 5,09, jak coś)
   No, ale co to by był za piknik Kai z Agą bez sesji?
   Hah, no żaden! :D

    Tego samego dnia wieczorkiem Witek z jego klasą organizowali sobie pożegnalne ognisko, u mnie.   Oczywiście, mam z tej uroczystości zdjęcia.

     Ale dzisiaj nie o tym, tylko o naszej wyprawie do AK.
 -- Hihi ^^

 -- Dzięki aparacie, że raczyłeśwyostrzyć, serio.
 -- Niebio *_*



 -- Ciekawa perspektywa, c'nie?





 -- I oto moja nowa modelka, gwiazda bloga : Krówcia!


 --  I nasz nowy kolega- Leszek.


 -- Leszek- mistrz 2-ugiego planu :D



 -- I Agata- mistrz 2-ugiego planu :D
 -- Najlepsze.

 -- A tak wgl: Kojarzy ktoś ten most?

 ---- Odbicie w rzece.
 -- Agata taka odwarzniacha xD




No i ja z moją nową modelką Was żegnamy!

*To i tak [chyba] najdłuższy post EVER.


Dajcie znać, czy wolicie długie, czy krótkie posty!

Trzymajcie się,
Cześć!

11 komentarzy:

  1. Śliczną masz modelkę. Nie wiesz przypadkiem czy ma chłopaka? Mogłabyś dać na nią jakieś namiary, żeby z nią popisać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo!
      Chodzi o Agatę czo o krówkę? :D

      Usuń
    2. Haha! Chodzi mi o tego stwora który ma naszyjnik z puszek od piwa.
      Mogłabyś powiedzieć gdzie znajduje się ten most na którym siedzi twoja śliczna koleżanka? Czy jest on nad rzeką Oleśnicą czy nad Pyszną? Prowadzi do niego jakaś droga?

      Usuń
    3. Jest to Oleśnica :)
      Most znajduje się hm.. Jakby to wytłumaczyć...

      Masz może orientację, gdzie znajduje się Stolec?
      A Stolec Pogony? :)

      Usuń
    4. Tak, wiem gdzie znajduje się Stolec oraz Pogony. Czy most znajduje się gdzieś na wysokości Młyna?

      Usuń
    5. Nie..
      Jakieś 800 m w górę od młyna :)

      Usuń
    6. Jesteś pewna że mówisz o tym moście ze zdjęcia? Jak się jedzie drogą za młynem to za ostatnim gospodarstwem jest taki mały mostek. Ale to nie jest ten ze zdjęcia. Czy ty przypadkiem nie mówisz o nim? Czy ten ze zdjęcia jest jeszcze dalej?

      Usuń
    7. Ten most ze zdjęciami jest Bliżej.
      Może e-mail?
      Wtedy mogę wysłać zdjęcia krok po kroku jak tam dojechać od młyna :)

      Usuń
    8. A mogłabyś np. oznaczyć położenie tego mostu na mapie google i wstawić tutaj zdjęcie mapki? Ewentualnie jeszcze drogę którą można tam dojechać.
      Dzięki że mi tak cierpliwie odpisujesz.

      Usuń
    9. Właśnie problem w tym, iż nie mogę dodać tutaj zdjęć. Ale naszykowałam mapkę.
      Wstawię w kolejnym poście, który pojawi się w najbliższym czasie (wtorek, środa).

      To ja dziękuję :)

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń