środa, 7 maja 2014

WYJAŚNIENIE

Hej.
Wiem,że teraz (niestety) posty są coraz rzadziej i wgl, ale wiecie... NAUKA.
Głupia. Przez nią nie mam prawie na nic czasu, a jeśli sobie pomyśle, że to DOPIERO POCZĄTEK, I ŻE BĘDZIE TEGO WIĘCEJ I TRUDNIEJSZE ( mam na myśli liceum,studia itd.) to mi się smutno robi,ale wtedy zawsze "podnoszę' się na duchu tym, że przecież wszyscy przez to przeszli: mama, tata, babcia, dziadek..
I wtedy czuję się trochę lepiej..
Ale wróćmy do wątku; staram się, naprawdę się staram, aby posty i filmiki były często,ale..
Jak to niektórzy mówią; "Są rzeczy ważne- i ważniejsze" (Jeju,ale okropnie się pisze na tel :() No i NIESTETY rzeczą ważniejszą jest nauka...
Właśnie odrobiłam przyrodę i naszedł mnie pomysł na ten post z wyjaśnieniem i mam takie zapytanie: (znam na nie odp) czy blog może nam pomòc w odrabianu przyrody?
TAK.
Chcecie wiedzieć jak?
Miałam narysować mleczyka... (patrz zdj) Poznajecie z jakiego to zdjęcia? :)

Dobra, kończąc; przepraszam za brak postów, staram się aby były często...

Mam nadzieję, że mnie rozumiecie i wybaczacie..
Wiem,że dzisiaj nie ma zdj,ale tych z tel nie chce Wam dawać, ze względu na jakość. Mam chyba jakieś z aparatu na telefonie, więc Wam je tutaj dam, ale nie będzie ich dużo.

Chyba takich postów z tel bd więcej :/

Dobra.. Ale przedłużyłam! :O

Ok. Spadam! Papa <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz