piątek, 2 maja 2014

KONIE


Hej!
Więc dzisiaj dłuższy post,bo nie obiecuję,że jutro się jakikolwiek pojawi, natomiast się postaram..
  
   Bardzo ważne w moim życiu są konie, i opowiem Wam moją historię z nimi..
      Jak byłam maluutka (przedszkole) to z babcią często chodziłam do ZOO. No i zawsze zatrzymywałam się (co najmniej tak mi opowiadają :)) przy koniach i dalej nie chciałam iść. Mogłam tam stać z kilka dobrych godzin i tak po prostu się na nie patrzeć :)  [niestety, na tym komputerze nie mam zdjęć z tego okresu]

  Potem (chyba na początku podstawówki)  wraz z moją ciocią- Renatą- i jej córką, a moją młodszą kuzynką- Natalką- jeździłyśmy do znajomego cioci.
  Jedna godzina kosztowała 30 zł, a nic na niej się nie uczyłyśmy. Było to marnowanie pieniędzy... No i jeździłyśmy tam ok. roku, ale nie regularnie..
     Oto zdjęcia z tego okresu:

 - (Tak, tak wtedy wyglądałam ://)



  Lekcje (a raczej siedzenia w siodle) odbywały się ZAWSZE w lesie :< Więc, jeśli padało- nie jeździłyśmy, było gorąco; nie jeździłyśmy...
  I w sumie to jeździłyśmy tam aż do narodzin małej; Styrii.( Na zdjęciu) Jej mama to Sibira; ja na niej jeździłam. ZAWSZE na jazdach wyciągała język :P
  A to mój brat- Witek. [Niestety, teraz nie odróżnię jaki koń jest na zdjęciu...]

                                                                          I oto mała <3
 Były też tam: Husar, Halszka no i Jaskółka, Sibira, Styria. Z Tego co słyszałam stado się dosyć sporo powiększyło..
      Nie raz, chciałabym tam znowu wpaść i pobyć z tymi koniuchami, ale.....




         Teraz jeżdżę w Stajni Mili- Sieradz.. Jest tam cudowna atmosfera, tak rodzinnie...

    Moje ulubione koniuchy tam to: Majka (zdjęcie) i Mefinka (Nie mam jej zdjęcia...)

Nie raz chciałam  stamtąd zrezygnować, ale kocham te konie i nie potrafię...

Pierwszy galop, oklep, prawdziwy teren, zawody.. Cała prawdziwa jazda zaczęła się właśnie TAM!

Jestem bardzo przywiązana do tej stajni..

Teraz pokażę Wam kilka zdjęć z tej stajni...
                                                                      Ja na Mefinie <3
                                                                       Majusia <3
                                                                   Kochana Batumi <3

Batumi i mamusia- Blanka <3

Wszystkie konie w stajni: Mefina, Karacik, Milord, Majka, Mona Lisa, Rewia, Brzask, Beza, Bella, Melodii, Mieciu, Batumi no i Blanka <3 


No i koniec tego postu na dzisiaj. Baaardzo skróciłam moją historię z końmi, i na pewno jeszcze nie raz pojawi się tutaj post z koniuchami...




  Wiem, mam mało zdjęć z koni, ale sytuacja wygląda tak: Albo zawsze w stajni brakuje mi czasu na zdjęcia, ponieważ jest maaaaaaasa innych rzeczy do roboty, albo nie mam aparatu, wtedy kiedy trzeba...
 A nie mam prawie wcale zdjęć z jazdy, ponieważ nie ma kto nam( Mi i Effci) tych zdjęć robić. Przywożą nas rodzice, którzy potem zostawiają nas w stajni, a sami jadą na zakupy, czy coś.  NA PEWNO w wakacje tych zdjęć będzie duużo, ponieważ jadę na obóz konny właśnie tam^^.

DOBRA! To tyle na dzisiaj, zaraz idę się pakować na wyjazd...

Dajcie znać, czy wolicie takie trochę dłuższe posty od krótkich!
    Pozdrawiam! 
                     Miłego dniaa!
   Papappapapappapappapapa <33












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz