poniedziałek, 5 maja 2014

KIMCZI ♥

Hejo! 

To znowu ja :D
   Jak wiecie- a może nie wiecie?- W sobotę i niedzielę byłam na Śląsku u przyjaciół.
        No i nie obeszło się bez robienia zdjęć!
         Nawet moim hobby zainteresowałam Kingę, która już niedługo (a co najmniej taką mam\ma nadzieję) dostanie od rodziców aparat, taki sam jak mój <3 (Spokojnie! Będzie post o moim aparacie :>)
     
               Są to zdjęcia NIE tylko MOJEGO AUTORSTWA, niektóre robiła Kinga ♥

                                                                     Pan Brokuł :D

 
 - Taki piękny, leniwy koteł <3
                                                                             MINNIE !
                                                                TAKIE PIĘKNE *_*














Zdjęć jest o wieeele więcej, ale niektóre to również zdjęcia ICH, a o NICH mogliście się już dowiedzieć w poprzednich postach,że mają zdanie....




PISZCIE, KTÓRE ZDJĘCIE WAM SIĘ NAJBARDZIEJ PODOBA!

Do kolejnego!
Papappapapappapa <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz