czwartek, 1 maja 2014

TOTO MODEL :o


Cześć!
  
Wczoraj była piękna pogoda, więc grzechem byłoby nie wyjście na dwór :)
 No i oczywiście wzięłam aparat <3
  Porobiłam zdjęcia (które Wam zaraz pokażę), ale chyba najwięcej ich było z Totusiem :>
    Chcę podziękować mojemu bratu, za pomoc w tej sesji. Bawiliśmy się trochę ruchomymi zdjęciami i wgl, ale nie wiem, czy mogę je tutaj wstawić. Zobaczymy :)




 - Chciałam przybliżyć,ale to jest maksymalne przybliżenie mojego obiektywu... A kiedy się pochyliłam motylek odleciał :<





 - Eh... To zdjęcie byłoby piękniejsze, gdyby na miejscu Tota, stał koń..
 - Śliczne, c'nie?
 - To takie z serii: "NO ROBISZ TO ZDJĘCIE CZY NIE?!" Haha :D
-- I najpiękniejsze zdjęcie Psinki Totinki EVER.








   No i o tyle na dzisiaj. :>

UWAGA:  Jutro jeszcze post ze zdjęciami będzie, natomiast od piątku do niedzieli jadę na Śląsk, gdzie dostępu do komputera, aby zgrać te zdjęcia, i Wam je dodać nie będę miała :< Ale postaram się Wam dać jakąś notkę... O czym chcecie porozmawiać? (W czasie podróży będę miała telefon, więc przykładowy post mogę pisać, ale nie mam internetu w telefonie :<<<<)  

 Może chcielibyście OOTD? (Outfit of the day?) Mogłabym chyba coś takiego zrobić, cykając selfie w lustrze telefonem :)
   Dajcie znać co o tym sądzicie, i które zdjęcie Wam się najbardziej podoba! [Chcecie, abym je numerowała, aby było Wam łatwiej? :)]

    Do zobaczenia w kolejnym poście!
                                                                                     Papa <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz