środa, 30 kwietnia 2014

Ferie :>


 Hej!
   Dzisiaj będą zdjęcia jeszcze z ferii, postaram się wybrać te najładniejsze, i bez zbędnego początku zaczynamy! :)



                                   [To tylko wybrane :)]
     - Oczywiście; Totuś musiał być <3

 - Chciałam, aby ptaki były wyraźniejsze i bliżej, natomiast mam zbyt 'słaby' obiektyw :<


 - No! Musiało się pojawić zdjęcie z tej perspektywy <3
 - I chyba najładniejsze z wszystkich (do tej pory) zdjęć :)
 - (Tak, to jest most..... Ale wygląda jak tor kolejowe c'nie? :)) [przerobione]

i oryginalne :>




 Toto- mistrz 2-planu :D

I Effcia (tak,wiem,że błąd) mnie tak świetnie uchwyciła!
Ja ją też, ale...

Chyba na wszystkich sesjach byłam z kimś, i chciałabym dodać ICH zdjęcia, natomiast szanuję ich zdanie i jeżeli nie chcą, to nie będę ich tutaj wstawiała. Mam nadzieję, że rozumiecie ;)




W sumie, to się cieszę, że zima już sobie poszła, a wiosna w końcu nadeszła..
Ale z drugiej strony; trochę tęsknię :P



No, to tyle!
Piszcie, które zdjęcie się Wam najbardziej podoba! Do zobaczenia w kolejnym poście!
Papaa <3











 + BONUSIK!!! 
#selfie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz